tiistai 21. huhtikuuta 2015

Lemmikkistore

Siis voi tätä ärtymyksen määrää!!!!!

TODELLA harvoin jaksan valittaa julkisesti mistään tai antaa negatiivista palautetta asiakaspalvelusta, mutta nyt on aivan pakko avautua!

Toki mulla on huono tuuri ihan kaiken suhteen, mutta tämä menee jo yli ymmärryksen.

Tein tilauksen 15.2 kyseiseen lafkaan (Klick) netin kautta. Aikaa kului kolmisen viikkoa ja sitten soitettiin että valitettavasti tilaamani ruokamerkin kanssa on ollut saatavuusongelmia, luvattiin että tilaamani tuotteet saapuvat varmasti (painottivat tätä eritoten) seuraavalla viikolla hyvityksen kera.
Meni seuraava viikko ja mitään ei kuulunut. Laitoin sähköpostia, ei vastausta. Odottelin viikon ja kun mitään ei kuulunut rupesin soittelemaan perään. Asiakaspalvelusta luvattiin asiaa selvitellä ja palata asiaan. Noh itse kuitenkin jouduin soittamaan kun luvattua puhelua ei kuulunut. Puhelun tulos: tuotteet ovat tulossa.
Noh. Tavaraa tuli 2kk tilauspäivästä. Osa oikein ja osa väärää tavaraa ja suurin osa puuttui edelleen.
Ei muuta kuin soittoa jälleen asiakaspalveluun, lupasivat hyvityksiä hyvitysten päälle ja lähettää oikeat sekä puuttuvat tuotteet ihan satavarmasti viikolla 16 (tai viikon 17 alussa) Tämä toteutui.  PAITSI että edelleen tilauksesta puuttuu yksi ruoka (mikä viimeksi tuli väärin) ja KAIKKI luvatut hyvitykset!!!!!!
Noh... Ei muuta kuin puhelin käteen ja TAAAAS soittelemaan perään!

Voin kertoa että oli muuten ihan viimenen kerta kun kyseisestä firmasta mitään tilaan!
Toki matkahuollon kuski kertoi että meidän kylälle toimittaa toiselle ihmiselle saman firman tavaraa usein ja kuulemma siellä ei ongelmia ole ollut. JUST MY LUCK!!!!!!!!!!

Saa nähdä miten tämä vielä päättyykään. Huoh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti